Pet Shuttle

For your convenience we offer Home Pick-up Service, we will pick your pet up at home or work, and transport them safely and comfortably to our cage-free facility for a day of play, grooming, training or an over-night stay. 

 

Our Pet Shuttle is air conditioned and heated our pet-friends travel securely in airline approved pet carriers.  

 

*We require initial first time pet services registration in person.

 

The shuttle service is available Monday through Friday, and does not operate on weekends or major holidays.

 

Dragonfly Exotic Pet Shuttle makes scheduled pick-up stops in your area Monday - Friday, 7:00am - 6:00pm by 

appointment and can be used for Boarding, Grooming, Training and/or Day Care needs.

 

 

 

Pet Shuttle Schedule

 

Please allow up to 15 to 20 minutes for shuttle to arrive.
Morning Shuttle pickups ($20 Per family)
7:00am - 10:00am

Afternoon Shuttle pickups ($20 Per family)
12:00pm - 2:00pm

Evening Shuttle pickups ($20 Per family)
4:00pm - 5:45pm

 

 

 

 

Shuttle Service Rates:

 

$20.00 - (per pick-up or drop-off) within the below area:

$1.50 - per mile beyond that (per MapQuest)

 

 

 

 

                                                                                                          SERVICE COVERAGE AREA

                                                   Anchorage              Eagle River                Chugiak                Peters Creek                Wasilla

                                                   Willow                      Big Lake                     Houston               Palmer                           Petersville

                                                   Farm Loop               Alpine                         Sutton                  Susitna                          Talkeetna

 

 

 

 

Holiday Hours
We are closed every SATURDAY and Major Holidays.

 

  • Memorial Day Weekend 

  • Independence Day  

  • Labor Day Weekend

  • Thanksgiving Day 

  • Christmas Day 

  • New Year’s Eve 

 

During Holiday weekends we are closed. 

 

Requirements

 

  • All shots must be up-to-date and on file in the office.

  • All required paperwork and forms must be filled out and on file. 

  • Drop off: All charges must be paid prior to drop off. This may be done via credit card over the phone or web-site

  • 24 Hours advance notice

 

Shuttle Fees: 

Payment for shuttle is due at the time we pick-up your pet, unless prior arrangements have been made.

 

Save Money When You Purchase a Shuttle Punch Card -  with $12.00 per pick-up or drop-off

NON Transferable NON Refundable:

 

  •   5 Punches Expire   6 Weeks from Date of Purchase

  • 10 Punches Expire 13 Weeks from Date of Purchase

  • 20 Punches Expire 26 Weeks from Date of Purchase

  • 24 Punches Expire 38 Weeks from Date of Purchase

  • 30 Punches Expire 52 Weeks from Date of Purchase

 

Select a Pre-Paid Travel Plan *

        

  •  5  Day Shuttle Punch Card (Save   $40) $100.00 USD $60.00   USD 

  • 10 Day Shuttle Punch Card (Save   $80) $200.00 USD $120.00 USD 

  • 20 Day Shuttle Punch Card (Save $160) $400.00 USD $240.00 USD

  • 24 Day Shuttle Punch Card (Save $192) $480.00 USD $288.00 USD

  • 30 Day Shuttle Punch Card (Save $240) $600.00 USD $360.00 USD

 

 

For your pet’s safety, we do have a few rules for our pet shuttle:

 

  • A pet caretaker must be at your home/work for drop-off and pick-up

  • A signature will be required for release of the pet — please ensure you have an authorized person to sign.

  • We will not leave your pet in the backyard alone

  • We will schedule a convenient time for pick-up and drop-off beforehand

  • We require schedule arrangements in advance for shuttle services

  • All pets are transported securely.

 

A service fee will be assessed if there is no caretaker available at the time of pick-up or drop-off. 

Pricing is based on round-trip mileage to and from our facility to your location.

 

 

Cancellations: If you must cancel your reservation, please do so at least 24 hours prior to pick-up time. 

 

The boarding facility is closed for business during Saturdays & Major Holidays, but we never stop caring for your pets. 

 

We DO NOT require a minimum day stay over Holidays, and we DO NOT raise rates during peak times. 

 

Saturdays: We are CLOSED no fees charged! to take advantage of this day your pet must be checked-in to our 

facility no later then Friday’s close, the day before. All fees are suspended from 12am Saturday and will not resume 

until 12am Sunday the next day.

 

But, we never stop caring for your pets.

Copyright © 2019 Dragonfly Exotic Pet Boarding & Spaw, All rights reserved.

  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • Wix Google+ page
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now